събота, 28 ноември 2009 г.

Физическата активност сваля кръвното налягане


На 23 г, съм, Висока 165 пм/61 кг. Имам проблеми с кръвното налягане и повишен пулс. Ходих при невролог и ми изписа ксанакс. По принцип пия и лексотан по половинка, но пак поддържам Високо кръвно налягане - 140/80 пулс 80 удара/мии. Имам ли някаква болест на сърцето? Винаги се притеснявам, когато ми измерват кръвното, веднага го вдигам, много емоционална личност съм! Какво бихте ме посъветвали?
Теменужка Краева – Перник

Вашето тегло е в границите на нормалния диапазон, индексът на телесната ви маса е 24. Това означава, че теглото не може да има роля за повишеното ви систолично кръвно налягане.

Препоръчвам ви да увеличите физическата активност - доказано е, че физическата активност е самостоятелен благоприятен фактор за намаляване на кръвното налягане. Чрез увеличаване на физическата си активност ще подобрите също така и психичното си равновесие, ще намалите тревожността и безпокойството.

За да ви се постави диагноза дали имате сърдечносъдово заболяване, трябва да се обърнете към специалист - кардиолог, който ще направи необходимите изследвания.

в-к Доктор
eXTReMe Tracker

Врати
 
Интересното от живота, здраве, обзавеждане, хороскопи
Съвети за Вашето здраве - moeto-zdrave.blogspot.com
Училище за жени
За неизвестното
Женско Здраве
Пътешествие
Болести на стомаха
Clicky Web Analytics